Multinet Up: “Müşteri deneyimi için çalışan deneyimi ön koşuldur”
Multinet Up, Satış Ağı Topluluğu tarafından düzenlenen Contact Day’de “Katılılacak En İyi Ekip” ödülünü ve BoSA (Best of Sales Awards) 2023’te Müşteri Deneyimi kategorisinde birincilik ödülünü kazandı. Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever, Multinet Up’ın çalışan deneyimi ve müşteri deneyimi alanlarındaki faaliyetler.
Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama ve toplu satın alma çözümleri ile firmalara uygun maliyetli maliyet yönetimi hizmetleri sunmak. Çoklu Ağ Yukarı; Satış Ağı Grubu’nun Uniq İstanbul’da yılın en iyilerini seçmek için düzenlediği Contact Day’de iki ödül kazandı. Multinet Up, yılın en çok istenen şirket ödülü olan “Best Team to Join” ödülünü ve BoSA (Best of Sales Awards) 2023 Müşteri Deneyimi kategorisinde birincilik ödülünü aldı.
Multinet Up’ın çalışan deneyimi ve müşteri deneyimi alanlarındaki faaliyetlerini değerlendiren, Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever “Ülkemizin en büyük kapalı devre ödeme altyapılarından birini yönettiğimiz ekosistemimizde, tüm paydaşlarımıza yeni nesil bir deneyim sunmak için çalışıyoruz. Kurumsal müşterilerimize operasyonel kolaylık ve maliyet avantajı gibi değerli faydalar sağlarken, kart kullanıcılarımızın memnuniyetine ve refahına katkıda bulunuyoruz. Bu faydaları arttırmak için günümüzün hızla değişen dinamikleri karşısında sürekli değişen ihtiyaç ve beklentileri yakından takip ediyor, çözümler geliştirmek için hem organizasyonel süreçlerimizi hem de müşterilerimize ulaştığımız kanalları yeni nesil teknolojiler ile geliştiriyoruz. bu ihtiyaçlar için en hızlı şekilde. 24 yıldır bu alanda kazandığımız tecrübe ve sahip olduğumuz deneyimin gereği olarak ‘deneyim’ kavramını tüm faaliyetlerimizin merkezine koyarak, deneyimin teknoloji, süreçler, çalışan ve müşteri boyutlarını sistematik bir yaklaşımla tasarlıyoruz. şubemizde öncü konum.
Sever: “Yapay zekayı insan odaklı çalışmalarımızda etkin kullanarak fark yaratıyoruz”
İnsan odaklı şirket politikalarının değerine dikkat çeken Sever, “Kurum olarak attığımız her adımın fayda ve maliyet yaratması gerektiğine inanıyoruz. Bu bilinç sayesinde fark yaratan ve branşımıza da katkı sağlayan analizler geliştiriyoruz. Bunu yaparken çalışanlarımızın deneyim ve memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Köklerini içeriden alan başarının mutlaka dışarıya yansıdığını bildiğimiz için, çalışan memnuniyeti müşteri memnuniyetini de beraberinde getirir. Bu nedenle, teknolojiyi paydaşlarımıza sunduğumuz deneyimi kolaylaştırmak için etkili bir araç olarak görüyoruz. Müşteri deneyimi ve pazarlama alanındaki faaliyetlerimizde son yıllarda ağırlık verdiğimiz yapay zeka teknolojilerini aktif olarak kullanıyoruz. Örneğin RPA, IVR, Speech Analytics, Chat Bot, Chat GPT gibi teknolojilerin işletmemize entegrasyonu sayesinde müşteri deneyiminde lider konuma geldik.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
marmaraereglisiajans.xyz